19 July 2014

cuti rayee .

selamat pagi semuaa! *nada lebih kurang upin ipin . hee . assalamualaikum . lebih kurang dlam 7 8 hari nak raye . yeaahh ! hee . tapi kann tapiiii dpat cuti raye 3 hari jer . . alhamdulillah lar dpat jugak cuti kan .. cume tu lar hari ahad 27 ari bulan tu still kerja .. tak kesah pon lar sebenar nye sbb uma dgn tmpat keje mmg dekat sgt .. dlam 10mnit da smpai kalo naik moto or krete lar .. jlan kaki amek mase stgh jam jugak .. hee .. kampung ?? dekat jer kuala selangor, batang berjuntai .. sape tahu ?? pgi raye tu baru balik .. arwah nenek pon da takde .. so mmg jarang sgt lar dtg sane .. raye pon balek harii .. kiteorg berkumpul kat sini jer bukit beruntung . raye ke'4 dah kene keje .. okeyh lar adik beradik yg lain pon da blek uma mertua masing-ii .. ak ad bakal mertua jer . itu pon taktau lar sempat beraye ker tak .. jauhh negeri sembilan kat palong tuu .. takde org nak bwak .. cuti pon kedekut sgt haa .. hee .. okeyh lar malas nak membebel pepanjang .. nnt ak membebel lagi yer . babaii !

7 comments:

  1. Hai dik. Done follow u back. Kg kt btg berjuntai ek? Dh dekat dgn kg akk gak tu. Btw... Done follow u back dear. Salam perkenalan.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan jugak . dekat eh ? hee .. :)

      Delete
  2. Kmpung dkat jimat cost.. :)
    Bkal in law palong bape? Kta ada sdara kt palong 2.. ;)

    ReplyDelete
  3. Suami keje rini sampai pagi esok. Nampaknye lambatlah balik kampung.

    ReplyDelete