22 August 2014

takdir Allah

percaya Allah tak ? percaya Takdir tak ? semua yang jadi bersebab kan ? Allah nak yg tebaik untuk hambanye .. Allah syg semua hamba nye .. kadang-ii rase dunia nie tak adil tapi Allah tau apa yg tebaik untuk kita .. menggigil sebenar nye nak taip nie tapi kuatkan hati jugak .. percaya qada' dan qadar .. percaya kebaikan yg akan dtg .. putus tunang ? yg penah alami .. yg pernah rase mungkin korang tau cmane perasaan itu .. wlaupun ad sedikit benci terhadap dy tapi tetap ad kenangan dgn dia .. Allahuakbar !sungguh aku terkilan .. sungguh terase .. tapi siapa lar aku nak menidakkan apa yg Allah aturkan .. mungkin ad hikmah sebalik kejadian nie .. mungkin Allah tau apa yg terbaik untuk aku .. kun fa ya kun .. "Bila Allah cakap jadi maka jadi lah ia" Janji Allah itu pasti .. 
aku cume berharap lepas nie ad sinar kebahagian untuk aku .. :')

pendek jer entry nie sbb takde ap yg nak dikongsikan .. cume aku harap aku masih kuat nak teruskan hidup .. masih bersyukur sbb masih ad family yg memahami , kawan-ii yg memahami .. :')

4 comments:

  1. Doa yang terbaik untuk awak, Mudah-mudahan diberi kekuatan untuk laluinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih, walaupun sebenarnye tak kuat ..

      Delete
  2. Kuat itu subjektif...namun ia menunjukkan sesuatu yang baik...
    ;-)
    SEMOGA kita semua KUAT IMAN TAQWA melalui hidup yang sebentar ini...Amin.

    ReplyDelete