15 March 2015

Twitter .

Hai . assalamualaikum . selamat hari ahad . selamat berhujung minggu untuk semua yg bercuti . selamat pengantin baru untuk pengantin yg berkahwin hari nie . barakallahu laka wa baraka a'laika wa jama'bainakum fi khair . semoga Allah memberkahimu dan memberkahi atasmu serta mengumpulkan kamu berdua dalam kebaikan .. Aamiin . Aku ? doakan yg terbaik untuk aku okay . moga-ii jodoh sampai cepat .. in shaa allah .  :) bagi yg tak cuti macam aku nie selamat bekerja .. macam pelik jer sekarang pon ad lagi keje ahad . stress tauu . tapi nak buad cam mane . 

Okay , berbalik pade tajuk aku hari nie . twitter ! yee twitter . dah lame buad . tahun 2011 lagi da buad cume tak aktif sbb mcam ntah . biase gune fesbuk jer . tapi dua tiga hari nie aku macam terdetik nak log in . kebetulan mmg ingat password . kalau tak , mmg tak bukak jugak aku rase . okay , cume nak cakap followers aku sikit . wakakaka . sadis sgt kau ! okay bai . bolehh gitu ? HAHA . 

**Sebenarnye bosan + boring kerja ahad .

NAH ! tweet-tweet aku . aku tak promot tau . jangan kondem aku ! ekekeke . mne tau sudi follow . kehkeh

No comments:

Post a Comment